Nem adta meg számlaszámát, nem vásárolt, mégis sikerült lenullázniuk 1,7 millió forintját a számlájáról. Szintén furcsa, hogy ugyanennek a banknak nagyjából 600 károsultja van csak az utóbbi két hónapban. Biztos, hogy az ügyfél a hibás?
Tovább olvasomCímke: ügyfél
Ön is átalakuló Vodafone-nál tévézik? Akkor ennek nem fog örülni
A Vodafone átalakulása kicsit sem megy zökkenőmentesen. Nyíregyházán és Szabolcs más részein is folyamatosak a panaszok, a népharag már a cégre zúdul, mert a szolgáltatások idegesítően lelassultak, akadoznak, vagy teljesen lefagynak. Egy csatornaváltás 12-15 másodpercnyi idő is lehet.
Tovább olvasomHa Szabolcs megyei és a DIGI ügyfele, ennek a hírnek nagyon nem fog örülni
Szűk két évvel ezelőtt a NER köreibe került a DIGI szolgáltató szőröstől-bőröstől. Már abban az évben hatalmas, 90%-os áremelést vittek véghez, most ismét hatalmas emelést hajtottak végre. Van olyan szolgáltatás, ami 109%-kal drágult nagy hirtelen.
Tovább olvasom