Érdekes: kifejezetten lányokat keres maga mellé ügyvédjelöltnek a Borkai-féle szexorgia egyik főszereplője

Bár a hirdetés önmagában is első látásra némi magyarázatra szorul, ehhez egy óriási adalék a botrányos horvátországi videó a fideszes NER szabadidős tevékenységéről. A kommentelők pedig szintén rárepültek az erősen kifogásolható megfogalmazás miatt. Miért éppen lányokat? A Borkai Zsolt-féle híres adriai szextúra egyik főszereplője, Rákosfalvy Zoltán civilben ügyvéd. A NER-es jogász-üzletember a botrány ellenére sem esett ki Orbán Viktor kegyeiből: az övé maradt például a győri, a pécsi és a miskolci kaszinó is. Illetve az ügyvédi irodája, amely most facebookos hirdetésben keres ügyvédjelöltet. Ami azonnal megragadja az olvasó szemét, az az, hogy valami…

Tovább olvasom

Ijesztő: naponta 185-ször adják el az adatainkat interneten

Ezek a háttérben zajlanak tizedmásodpercek alatt, a felhasználó észre sem veszi. Egy friss tanulmány szerint az online hirdetések megjelenítéséhez naponta több száz alkalommal kell eladni a felhasználói adatokat. Amikor felkeres egy hirdetésekkel teli weboldalt, gyakran egy olyan aukció indul el a háttérben, amely a másodperc ezredrészéig tart. Ezen az „árverésen” azok a cégek vesznek részt, amelyek szeretnék, hogy a hirdetésüket megjelenítse a rendszer a felhasználóknak. Ezt a módszert valós idejű ajánlattételnek (real-time bidding, RTB) hívják, és egy új jelentés szerint naponta több százszor is kereskedhet egy felhasználó adataival. A tanulmányt az a…

Tovább olvasom

Csak hogy egyenlőek legyenek a feltételek: az ellenzék 1300, a Fidesz pedig 15000 plakáthelyen hirdethet

Egyre inkább értjük, miért fogalmazott úgy az EBESZ megbízottja, hogy bár a választás szabad, a feltételek egyáltalán nem egyenlőek a kormánypártok és az ellenzék között. Ez csak egy példa a sok közül. „A Fidesz hatalmának nem csak az egyenirányított média a legfőbb támasza, hanem az óriásplakátok és egyéb reklámfelületek kisajátítása is, ezeket nagy mértékben ugyanis Orbán Viktor és szövetségesei felvásárolták az utóbbi években,” mondta Márki-Zay Péter az RTL Klub Híradójának. Az ellenzék hirdetési lehetőségeiről a miniszterelnök-jelölt elmondta, hogy jelenleg 850 helyen van kint az “Orbán megy, rezsicsökkentés marad” plakát, az…

Tovább olvasom

Az alig egy éve létrejött fideszes Facebook-reklámszervezet már félmilliárd forintot szórt el

Egyetlen célja van a Megafonnak, a kormánypárt megmondóembereinek posztjait hirdeti elképesztő intenzitással és sebességgel a legnagyobb közösségi oldalon. Bár kikérik maguknak, hogy ez nem közpénz (egy-két apró jogi ügyeskedés és máris nem közpénz, láttunk már ilyet néhányszor), amivel tolják a posztokat, a hivatalos adatok szerint immáron több, mint 500 milliót költöttek el Rákay Philip, Deák Dániel és társainak posztjaira. A bő egy éve létrejött Megafon központ annak idején azzal az önmeghatározással indult, hogy „profi Facebook-harcosokat” képeznek majd, akiknek segítenek a közösségi médiában elnyomott hangjuk felerősítésében – adta hírül a Telex.hu. Ebből…

Tovább olvasom

A szolnoki egyházi iskolának nem tetszett az óriásplakát szivárványcsaládos tartalma, eltávolították

A cég nem akarta elveszíteni a remek plakáthelyet, ezért inkább engedett a nyomásnak és eltüntette a reklámot, az máshol kapott helyet. A Szivárványcsaládokért Alapítvány „Ugyanaz a szeretet” kampányának egyik plakátját a 402-es főút szolnoki szakaszán helyezték ki, azonban a Szent Tamás Görögkatolikus Óvoda és Általános Iskola a plakát eltávolítását kérte a területén lévő reklámtábláról – írja a Facebookon az alapítvány. Mivel a plakátcég nem akarta elveszíteni a plakáthelyet, az iskola kérésének eleget tettek, és az alapítvány másik helyen kapott felületet – számol be róla a 444.hu. Az alapítvány azt írja, hogy ebben…

Tovább olvasom